Serviceanmälan

Ändrade rutiner för serviceanmälan med anledning av Covid-19

Med anledning av de försiktighetsåtgärder vi infört som en konsekvens av coronaviruset Covid-19, har vi inte möjlighet att åtgärda alla inkommande serviceanmälningar, utan prioriterar endast nödvändiga serviceärenden. Vi ber er därför att avvakta med att anmäla ärenden som inte är akuta och göra en ny serviceanmälan när läget har förbättrats.

De försiktighetsåtgärder vi infört gäller tills vidare. Vi följer utvecklingen och de rekommendationer som finns att tillgå, därav kan försiktighetsåtgärder och rutiner komma att ändras med kort varsel, aktuell information finns att läsa under Nyheter i menyn till vänster här på vår hemsida www.kmab.se.

Fält markerade med * är obligatoriska att fylla i.










Bifoga en bild
Du kan underlätta din serviceanmälan genom att bifoga en bild i formuläret.

Tips! Besök hemsidan via en smartphone och fyll i serviceanmälan, där går det att ta en bild direkt med mobilen genom att klicka på ”Välj fil”.

Kontoret är öppet:
Måndag kl. 8-19, tisdag-torsdag kl. 8-16:30, lunchstängt kl. 12 - 13.
Fredag kl. 8-13 (ej lunchstängt).

Serviceanmälan vid akuta allvarliga ärenden
Vid allvarliga fel och störningar utanför normal arbetstid då fastighetsservicen inte kan nås, kontakta Securitas Fastighets- och Trygghetsjour på telefon 010-470 53 00.